Teachers should first remove misconceptions of students so that studen การแปล - Teachers should first remove misconceptions of students so that studen ไทย วิธีการพูด

Teachers should first remove miscon

Teachers should first remove misconceptions of students so that students can learn new concepts in a meaningful
context. To do so, misconceptions should be detected in the first place. Teachers should be able to use different
methods and materials for this aim. Therefore, teachers should be informed about concept teaching and
misconceptions.

Animations should be used in the instruction of abstract and hard-to-learn topics like photosynthesis and
respiration. It would be fruitful that field experts and educational technolgists collaborate on preparation of such
animations.

Similar studies with a larger sample and in a longer time may be conducted. Studying with longer periods may
help to determine the effectiveness of animations and whether misconceptions resist to the change.

Similar studies with the aim of determining the effectiveness of CAI materials on removing misconceptions
should be applied in different topics of Science& Technology course curriculum. By this way, materials suitable for
different topics in Science& Technology course could be developed and their efficiency on removing
misconceptions could be discussed.
0/5000
จาก: -
เป็น: -
ผลลัพธ์ (ไทย) 1: [สำเนา]
คัดลอก!
Teachers should first remove misconceptions of students so that students can learn new concepts in a meaningfulcontext. To do so, misconceptions should be detected in the first place. Teachers should be able to use differentmethods and materials for this aim. Therefore, teachers should be informed about concept teaching andmisconceptions.Animations should be used in the instruction of abstract and hard-to-learn topics like photosynthesis andrespiration. It would be fruitful that field experts and educational technolgists collaborate on preparation of suchanimations.Similar studies with a larger sample and in a longer time may be conducted. Studying with longer periods mayhelp to determine the effectiveness of animations and whether misconceptions resist to the change.Similar studies with the aim of determining the effectiveness of CAI materials on removing misconceptionsshould be applied in different topics of Science& Technology course curriculum. By this way, materials suitable fordifferent topics in Science& Technology course could be developed and their efficiency on removingmisconceptions could be discussed.
การแปล กรุณารอสักครู่..
ผลลัพธ์ (ไทย) 2:[สำเนา]
คัดลอก!
ครูคนแรกที่ควรเอาความเข้าใจผิดของนักเรียนเพื่อให้นักเรียนสามารถเรียนรู้แนวคิดใหม่ในความหมาย
ตามบริบท จะทำเช่นนั้นความเข้าใจผิดควรได้รับการตรวจพบในสถานที่แรก ครูควรจะสามารถที่จะใช้ที่แตกต่างกัน
วิธีการและวัสดุที่ใช้สำหรับจุดมุ่งหมายนี้ ดังนั้นครูควรจะได้รับทราบข้อมูลเกี่ยวกับการเรียนการสอนแนวความคิดและ
ความเข้าใจผิด. ภาพเคลื่อนไหวควรจะใช้ในการเรียนการสอนของนามธรรมและยากต่อการเรียนรู้ในหัวข้อต่างๆเช่นการสังเคราะห์แสงและการหายใจ มันจะมีผลว่าผู้เชี่ยวชาญภาคสนามและการศึกษา technolgists ทำงานร่วมกันในการจัดทำเช่นภาพเคลื่อนไหว. การศึกษาที่คล้ายกันกับกลุ่มตัวอย่างที่มีขนาดใหญ่และเป็นเวลานานอาจจะต้องดำเนินการ เรียนกับระยะเวลานานอาจช่วยในการตรวจสอบประสิทธิภาพของภาพเคลื่อนไหวและไม่ว่าเข้าใจผิดต่อต้านการเปลี่ยนแปลง. การศึกษาที่คล้ายกันกับจุดมุ่งหมายของการกำหนดประสิทธิภาพของวัสดุคอมพิวเตอร์ช่วยสอนในการลบความเข้าใจผิดควรจะนำมาใช้ในหัวข้อที่แตกต่างกันของวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยีหลักสูตร โดยวิธีการนี้วัสดุที่เหมาะสมสำหรับหัวข้อที่แตกต่างกันในวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยีหลักสูตรจะได้รับการพัฒนาและประสิทธิภาพของพวกเขาในการลบความเข้าใจผิดที่อาจจะมีการหารือ











การแปล กรุณารอสักครู่..
ผลลัพธ์ (ไทย) 3:[สำเนา]
คัดลอก!
ครูควรลบความเข้าใจผิดของนักศึกษาเพื่อให้นักศึกษาได้เรียนรู้แนวคิดใหม่ในความหมายบริบท ให้ความเข้าใจผิด ควรตรวจในสถานที่แรก ครูควรจะใช้แตกต่างกันวิธีการและวัสดุสำหรับจุดประสงค์นี้ ดังนั้นครูควรทราบเกี่ยวกับแนวคิดการสอนและความเข้าใจผิดภาพเคลื่อนไหวที่ควรจะใช้ในการเรียนการสอนของนามธรรมและยากที่จะเรียนรู้หัวข้อเหมือนสังเคราะห์แสง และการหายใจ มันจะมีผลที่ผู้เชี่ยวชาญด้านการศึกษาและการเตรียมการ เช่น technolgists ร่วมมือบนภาพเคลื่อนไหวคล้ายคลึงกับการศึกษา ตัวอย่างมีขนาดใหญ่ขึ้น และในเวลาที่อาจจะดำเนินการ เรียนกับระยะเวลานานอาจช่วยในการตรวจสอบประสิทธิภาพของภาพเคลื่อนไหวและไม่ว่าความเข้าใจผิดที่ต่อต้านการเปลี่ยนแปลงการศึกษาที่คล้ายกันกับจุดมุ่งหมายของการกำหนดประสิทธิภาพของวัสดุไคในการลบความเข้าใจผิดควรใช้ในหัวข้อที่แตกต่างกันของวิทยาศาสตร์ และเทคโนโลยี หลักสูตร หลักสูตร โดยวิธีนี้ วัสดุที่เหมาะสมสำหรับที่แตกต่างกันในหัวข้อวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี หลักสูตรจะพัฒนาประสิทธิภาพในการลบและความเข้าใจผิดที่อาจได้รับการพิจารณา
การแปล กรุณารอสักครู่..
 
ภาษาอื่น ๆ
การสนับสนุนเครื่องมือแปลภาษา: กรีก, กันนาดา, กาลิเชียน, คลิงออน, คอร์สิกา, คาซัค, คาตาลัน, คินยารวันดา, คีร์กิซ, คุชราต, จอร์เจีย, จีน, จีนดั้งเดิม, ชวา, ชิเชวา, ซามัว, ซีบัวโน, ซุนดา, ซูลู, ญี่ปุ่น, ดัตช์, ตรวจหาภาษา, ตุรกี, ทมิฬ, ทาจิก, ทาทาร์, นอร์เวย์, บอสเนีย, บัลแกเรีย, บาสก์, ปัญจาป, ฝรั่งเศส, พาชตู, ฟริเชียน, ฟินแลนด์, ฟิลิปปินส์, ภาษาอินโดนีเซี, มองโกเลีย, มัลทีส, มาซีโดเนีย, มาราฐี, มาลากาซี, มาลายาลัม, มาเลย์, ม้ง, ยิดดิช, ยูเครน, รัสเซีย, ละติน, ลักเซมเบิร์ก, ลัตเวีย, ลาว, ลิทัวเนีย, สวาฮิลี, สวีเดน, สิงหล, สินธี, สเปน, สโลวัก, สโลวีเนีย, อังกฤษ, อัมฮาริก, อาร์เซอร์ไบจัน, อาร์เมเนีย, อาหรับ, อิกโบ, อิตาลี, อุยกูร์, อุสเบกิสถาน, อูรดู, ฮังการี, ฮัวซา, ฮาวาย, ฮินดี, ฮีบรู, เกลิกสกอต, เกาหลี, เขมร, เคิร์ด, เช็ก, เซอร์เบียน, เซโซโท, เดนมาร์ก, เตลูกู, เติร์กเมน, เนปาล, เบงกอล, เบลารุส, เปอร์เซีย, เมารี, เมียนมา (พม่า), เยอรมัน, เวลส์, เวียดนาม, เอสเปอแรนโต, เอสโทเนีย, เฮติครีโอล, แอฟริกา, แอลเบเนีย, โคซา, โครเอเชีย, โชนา, โซมาลี, โปรตุเกส, โปแลนด์, โยรูบา, โรมาเนีย, โอเดีย (โอริยา), ไทย, ไอซ์แลนด์, ไอร์แลนด์, การแปลภาษา.

Copyright ©2025 I Love Translation. All reserved.

E-mail: